خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مبارزه با کرونای بوشهر خبرداد:

بستری ۲۶۳ بیمار در بخش‌های کرونا / ۳۷ نفر ترخیص شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۶۱۴

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۹ آبان ماه ۲۶۳ نفر است.

به گزارش ایلنا از بوشهر، سعید کشمیری با اعلام این خبر گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۲ مورد به کرونا قطعی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۸ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۶ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۹ آبان ماه تأیید و اعلام شد، گفت: متأسفانه یک آقای ۷۸ ساله باسابقه فشارخون بالا براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست‌ داده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۰۵ هم استانی براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست‌ داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۷ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر به‌غیراز استفاده از ماسک، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاهش ابتلا در فضاهای سربسته باز گذاشتن پنجره‌ها است.

انتهای پیام/
حمید عشایری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز