خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

بهره مندی سه هزار نفر از خدمات هلال احمر قزوین در طرح نذر آب

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۶۰۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در جریان اجرای طرح نذر آب سه، بیش از یک میلیارد ریال خدمات آموزشی و بهداشت محیط ارائه شد و بیش از سه هزار نفر نیز از خدمات پزشکی و پیراپزشکی این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی با اشاره به اعزام تیم داوطلبان هلال احمر استان متشکل از پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشک، پیراپزشک و... در قالب طرح نذر آب سه به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان، افزود: در این مدت سه هزار و ۳۸۴ نفر از بیماران و نیازمندان این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی چهار پزشک متخصص به ۸۵۶ بیمار و بهره ور، ۲ پزشک عمومی به یک هزار و ۳۲ بیمار و بهره ور، دندانپزشک به ۱۲۷ بهره ور و هفت پیراپزشک به یک هزار و ۱۱۶ بیمار و بهره ور بوده است.

آصفی درباره توزیع اقلام بهداشتی در طرح نذر آب سه، عنوان کرد: ۲۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی در این طرح در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار گرفته و ۸۳۰ میلیون ریال نیز ارزش اقلام دارویی اهدا شده به مردم بوده است.

وی بیان کرد: ۶۹۵ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی یک هزار و ۳۹۰ میلیون، ۸۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ریالی ۶۴۰ میلیون، پنج هزار و ۳۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال، یکصد بسته اسباب بازی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون و پنج هزار عدد بطری آب معدنی به ارزش ۶۰ میلیون ریال میان متاثران از خشکسالی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به توزیع اقلام آموزشی میان افراد مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: در حوزه آموزشی یک هزار و ۳۰۰ مورد اقلام کمک آموزشی به ارزش ریالی ۵۰ میلیون میان ۶۲۰ بهره ور توزیع شد و در حوزه بهداشت محیط هم ضد عفونی مراکز درمانی و مدارس و کلر زنی مخازن آب، به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سایر حوزه‌ها شیر خشک به تعداد ۷۰۰ بهره ور به ارزش ۱۶۱ میلیون ریال و ۲۰ تن آرد جهت ۸۰۰ بهره ور به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون تامین و توزیع شد که جمع ارزش نهایی این خدمات در حوزه‌های آموزشی، بهداشت محیط و سایر حوزه‌ها یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز