خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی استان اردبیل/ درآمد ۲۰ میلیاردی از فروش ۱۰ مورد از اموال

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۳۱

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در راستای مولد سازی دارایی‌های دولت تاکنون مجوز ۶۳ فقره از اموال مازاد غیر منقول دستگاه‌های دولتی استان اردبیل جهت فروش اخذ شده است.

علیرضا نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اخذ مجوز فروش ۶۳ فقره از پرونده های اموال مازاد و غیرمنقول دولتی از وزارت اقتصاد اظهار کرد: این پرونده‌ها وارد فرآیند تثبیت و تعیین کاربری شده و در صورت حائز شرایط ارزش افزایی، در دستور تغییر کاربری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان افزود: تلاش می‌کنیم این اموال را با ارزش افزوده بیشتری تبدیل به نقد کنیم تا این مبلغ برای جبران کسری بودجه دولت و تعدیل تراز منفی تخصیص‌های استانی صرف شود .

وی بیان کرد: تاکنون ۱۰ مورد از این اموال به فروش رفته به طوری که درآمد حاصل از فروش این اموال ۲۰ میلیارد تومان شده است.

نوروزی تشریح کرد: تا سقف ۵۰ درصد از مبلغ به دست آمده از محل فروش این اموال و دارایی‌ها، مطابق مفاد تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، صرف تخصیص اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح‌های نیمه تمام استان خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ادامه داد: مازاد این درآمدها و منابع، صرف پرداختی پاداش پایان خدمت و سایر مطالبات بازنشستگان شده و بخشی از آن هم صرف پرداختی‌های بازخریدی و جبران پاداش ۵۰ درصد فصل ۱۰ قانون خدمات کشوری می شود.

وی خاطر نشان کرد : با فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی استان و تجهیز منابع در راستای فعال کردن پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در سال جهش تولید و همچنین پرداختی به کارمندان دولت، تلاش خواهیم کرد کسری‌های این بخش‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز