خبرگزاری کار ایران

در بازدید از دو واحد صنایع تبدیلی مطرح شد؛

تاکید فرماندار اردبیل بر توسعه کارخانه‌های صنایع تبدیلی سیب‌زمینی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۰۹

فرماندار اردبیل بر توسعه کارخانه‌های صنایع تبدیلی سیب‌زمینی جهت جلوگیری از خام فروشی و همچنین برای ایجاد اشتغال در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه در بازدید از دو واحد صنایع تبدیلی سیب زمینی در اردبیل عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های تولید سیب زمینی در کشور است لذا نیاز است برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال، واحدهای صنایع تبدیلی محصول سیب‌زمینی در اردبیل توسعه یابد.

وی افزود: واحد تولید فرنچ فرایز با تنوع تولید و عرضه به تمام نقاط کشور و صادرات این محصول فرآوری شده نقش خوبی در جلوگیری از خام فروشی محصول سیب زمینی و ایجاد اشتغال در شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر در این واحد برای ۱۸۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

امامی یگانه بر راه اندازی فاز دوم این واحد صنایع تبدیلی در اردبیل تاکید کرد و گفت : حمایت های لازم برای راه اندازی این مجموعه صورت می گیرد.

وی ظرفیت واحد دیگر صنایع تبدیلی محصول  سیب زمینی را در تولید پودر سیب زمینی و سایر محصولات مواد غذایی مرتبط مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این واحد نیز تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال در شهرستان، رونق اقتصادی و جلوگیری ازخام فروشی سیب زمینی داشته است.

فرماندار شهرستان اردبیل از تسهیل روند صادرات محصول سیب زمینی اردبیل خبرداد و گفت: با پیگیری مسئولان استان و نمایندگان منطقه در مجلس دغدغه‌های سیب‌زمینی کاران منطقه در فروش و صادرات محصول برطرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز