خبرگزاری کار ایران

اتصال 1861 مدرسه استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات/شناسایی و توسعه استارت‌آپ‌ها در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۱۷۱

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از پیشبرد برنامه‌های ایران همدل در استان اردبیل خبر داد و گفت: جلسه شورای هماهنگی مدیران ICT استان با موضوع «همدلی برای ایران همدل» در محل این اداره کل برگزار و آخرین اقدامات بررسی شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای هماهنگی مدیران ICT استان با حضور مسئولان مربوط  در محل این اداره کل برگزار شد. 

بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه ایران همدل، گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، تامین زیرساخت‌های رایگان برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، در دستور کار وزارت قرار گرفت که با پیگیری‌های این اداره کل و دستگاه‌های تابعه، تمامی برنامه‌های ابلاغی در این خصوص، در سطح استان نیز اجرا شد.

او ضمن اشاره به حمایت وزارت ارتباطات از شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های فعال در قالب طرح‌های ایران کارفا و ایران نوآفرین، گفت: شناسایی و کمک به رشد و توسعه استارت‌آپ‌های دارای طرح و یا محصول آماده در راستای تحقق اقتصاد دیجیتال در سطح استان و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح تامین مالی جمعی با استفاده از ظرفیت‌های کمیته امداد از مهم‌ترین برنامه‌های هر دو طرف است.

در این جلسه، یعقوب نژادمحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل  نیز با اشاره به اقدامات مهم اداره کل ارتباطات در حوزه ایران همدل، گفت: استانداری اردبیل در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به مردم، آماده استفاده از راهکارهای عملی و کاربردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز