خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح راهداری زمستان در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۱۵۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح راهداری زمستانی با حضور ۳۵۰ راهدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت‌: این طرح با حضور ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین تا پایان اسفندماه در سطح راه‌های ارتباطی استان ادامه دارد.

وی افزود: برای انجام طرح راهداری زمستانی و عملیات برف‌روبی ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه در ۲۶ راهدارخانه استان ذخیره‌سازی می‌شود.

حق لطفی اظهار کرد: از هم اکنون اقدامات مربوط به تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و سیستم گرمایشی انجام شده است و در زمان اجرای طرح نیز ماموران راهداری با تمام توان خود برای تسهیل در امر تردد کاربران جاده‌ای آماده خواهند بود.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری استان در طول مدت زمان اجرای این طرح تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مسدود شدن جاده‌ها به کار خواهد بست و در این راستا ادارات شهرستان‌ها نیز هماهنگی‌های لازم را با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: هموطنان در طول ایام سرد سال و پیش از سفر می‌توانند برای دریافت اطلاعات وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند و در صورت سفر نیز تجهیزات زمستانی، به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز