خبرگزاری کار ایران

در پی فوت بیمار دیالیزی رخ داد؛

ضرب و شتم کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان توسط همراهان

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۰۹۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از درگیری چند نفر از همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوش دهنادی‌مقدم گفت: روز چهارم آبان، مردی بیمار و بسیار بدحال از بیمارستان سیاهکل برای ادامه درمان دیالیز به بیمارستان پیروز لاهیجان ارجاع شد و با توجه به وضعیت بحرانی بیمار، با دستور پزشک در اتاق عمل تحت عملیات احیای قلبی و ریوی قرار گرفت. در ادامه دکتر بیهوشی بر بالین بیمار حاضر شد ولی با وجود تلاش کادر درمان، متاسفانه این بیمار، حین احیای قلبی و ریوی فوت شد.

دهنادی‌مقدم ادامه داد: پس از این واقعه، همراهان بیمار اقدام به باز کردن در اتاق عمل و فحاشی علیه کادر کردند که در این هنگام نگهبانان وارد ماجرا شدند ولی تلاش‌های آنها برای آرام‌سازی فضا نتیجه نداد و همراهان بیمار به ۲ پزشک خانم و آقا حمله‌ور شدند و در و شیشه‌های اتاق عمل را شکستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز تاسف و تسلیت به خانواده آن مرحوم در بیمارستان لاهیجان، افزود: متأسفانه با وجود شیوع ویروس کرونا و همچنین فشار مضاعف بر کادر درمان، عده‌ای نه‌تنها یاریگر کادر سلامت نیستند بلکه با در پیش گرفتن رفتارهای هنجارشکنانه و قانون‌شکن، فشار را بر کادر درمان بیشتر می‌کنند.

وی ضمن استمداد از مردم استان گیلان برای یاری و کمک به کادر درمان، گفت: اغلب مردم استان حین مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی جوانب رفتار حسنه و هنجارهای عرفی را رعایت می‌کنند اما عده‌ای انگشت‌شمار، در برخی اوقات شرایط را ملتهب می کنند، در حالی‌که انتظار ما از مردم این است که در کنار کادر درمان باشند و از خشونت بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز