خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون قوی ترین مردان آسیا:

حمایت نمی‌کنند سنگ اندازی هم نکنند/ مسابقات قوی‌ترین مردان جام‌ ولایت را در امارات برگزار کردم

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۰۵۹

رئیس فدراسیون قوی ترین مردان آسیا گفت: به رغم خدماتی که در این سال‌ها در حوزه‌های بین المللی برای ورزش کشور انجام داده‌ام، اما متاسفانه از هیچگونه حمایتی برخوردار نبوده ام.

به گزارش ایلنا، کاپیتان « سید کمال میرمهدی » ضمن بیان این مطلب افزود: ما سال‌ها با اقتدار در حوزه خلیج فارس و سایر عرصه های بین المللی و جهانی، گام های ارزنده ای برداشته ایم که نمونه برجسته آن، برگزاری جام ولایت و هدایت در امارات بود که باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ورزش در حوزه خلیج فارس شد.

وی ادامه داد: در یکی از این موفقیت‌ها که در واقع دستاوردی ارزشمند برای ایران اسلامی بود، با حکم مسئولان کشور امارات، مدیریت قوی ترین مردان جهان و ثبت رکود گینس در آسیا به بنده‌ محول شد. اما به رغم این تلاش‌ها و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت به مسئولان ورزش کشور، متاسفانه هیچ استقبال و حمایتی از بنده و برنامه هایم نشد.

پیشکسوت ورزش های رزمی ایران تصریح کرد: حتی برنامه‌های ارائه شده به شبکه سه سیما در مورد  استعدادیابی، با استدلالی غلط، الگو برداری از شبکه های بیگانه معرفی شد.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود از منابع مالی شخصی خود نیز استفاده کرده ام، اظهار داشت: با توجه به دیپلماسی ورزشی خوبی که داشته و دارم، می توانستم بیش از پیش برای ورزش کشور مثمرثمر باشم که متاسفانه با بی مهری و بی توجهی های مختلف این فرصت ها از دست رفت.

کاپیتان‌ میرمهدی در پایان گفت: با بیش از چهل سال سابقه ورزشی، نه تنها حمایت نمی شوم، بلکه با انواع و اقسام بی مهری ها و سنگ اندازی ها نیز مواجه شده ام. در حالی که مسئولان ورزش می‌توانند با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی و همچنین اجرای فرمان مقام معظم رهبری درباره جهش تولید، از ظرفیت‌های مدیریتی بنده استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز