خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

3000 اشتغال ورزشی دچار اختلال شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۸۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: باشگاه ها در زمان شیوع بیماری کرونا اولین صنفی بودند که بیشترین همکاری را داشتند و فعالیت های خود را تعطیل کردند. در حال حاضر بعد از گذشت چند ماه از شیوع این ویروس تاکنون ۳۰۰۰ نفر اشتغال ورزشی دچار اختلال شده است و حتی برای حمایت از آنها اقدام خاصی هم نتوانستیم انجام دهیم.

عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این موضوع را باید در نظر داشت که ۹۵ درصد باشگاه های ورزشی استان مرکزی استیجاری است و باشگاه داران درخواست فعالیت دارند. صحبت باشگاه داران این است که اگر باشگاه های ورزشی جزو صنوف محسوب می شوند، پس باید به مانند دیگر صنوف با آنها رفتار شود. چرا که در حال حاضر اکثر باشگاه داران به دلیل حفظ سلامت خود و جلب مشتری پروتکل های بهداشتی را دقیق دنبال می کنند. 

وی ادامه داد: برای تمامی ورزش ها نمی‌توان یک نسخه پیچید. رشته های ورزشی گروهی در فضای مسقف باید تعطیل شوند که از این لحاظ نظر ورزش و جوانان هم همسو با ستاد کروناست، اما برای رشته های فعال در فضای باز، راکتی و دو میدانی، کار با دستگاه به دلیل انفرادی بودن و فاصله با دیگر دستگاه ها و ... می توان فعالیت را مجاز دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز