خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

دورکاری ها افزایش سفرها را در پی داشته است

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۸۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تعطیلی مدارس از یک سو و دورکاری کارمندان ادارات از سوی دیگر افزایش سفرها را در پی داشته و سبب استمرار ترددها شده است.

سید محمد جمالیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: از جهات دیگر دورکاری باعث کم شدن تعداد کارمندان در محل کار و در نتیجه عدم رسیدگی سریع به کارهای مراجعان شده است. همین امر سبب می شود تا ماندگاری مردم در ادارات بیشتر شده و تعداد مراجعات نیز افزایش یابد. درحالی که ذات دورکاری به معنی انجام امور در منزل است. 

وی ادامه داد: با این شرایط و با توجه به افزایش مراجعات مردم به ادارات به دلیل عدم حضور یک کارمند، بهتر است دورکاری صرفا برای افراد دارای بیماری زمینه ای، مادران باردار و افراد در معرض خطر اعمال شود و چنین نباشد که با دورکاری عملا کارها تعطیل شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: ماهانه از راه آهن اراک ۶۰۰۰ نفر به مشهد سفر می کنند، درست است که پروتکل ها درون قطار رعایت می شود، اما به هرحال وضعیت تهویه قطار برای ۱۰ تا ۱۲ ساعت است و در حال حاضر بسیاری از مبتلایان سابقه سفر را دارند که لازم است فکری برای این سفرها شود.

جمالیان تصریح کرد: در حال حاضر مشکل دانشگاه با فعالیت مدارس روستایی است. در بازدیدها مشخص شد که نه تنها مدارس برخی از روستاها فعال هستند، حتی مخازن مواد شوینده بهداشتی خالی است و فاصله گذاری اجتماعی و گندزدایی نیز انجام نمی شود. در حالی که اگر بازگشایی مدارس مدنظر است، حتما باید فعالیت ها طبق پروتکل های بهداشتی آغاز شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز