خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای کرمانشاه:

137 نفر از بیماران کرونایی کرمانشاه بد حال هستند /آمار فوتی‌ها به 837 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۴۹

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۳۷ نفر ازبیماران ، بدحال بوده و در بخش‌های آی. سی. یو تحت مراقبت و ۳۷ نفر با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی  با بیان اینکه هم‌اکنون ۹۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت : این تعداد نسبت به ۶ مهرماه بیش از ۲ برابر و نسبت به ۶ شهریورماه بیش از چهار برابر شده است.

وی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۹ نفر بوده با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۳۷ نفر رسیده است.

محمدی گفت: سئوال اینجاست با خودمان چه می‌کنیم، چرا آنقدر بی‌رحم شده‌ایم که با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی علاوه بر محدودیت‌های اعمال شده هر روز رکورد‌ها شکسته و اوضاع را بدتر می‌کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز