خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

به‌کارگیری ظرفیت های دانشگاهی برای توسعه اقتصادی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۱۷

استاندار قزوین گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی استان، نقش موثری در تقویت علمی و پژوهشی طرح‌ها دارند و باید از ظرفیت آنها به نحو احسن برای توسعه اقتصادی و گردشگری قزوین استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در کارگروه پژوهش استان قزوین، با عنوان این مطلب افزود: کارگروه پژوهش از مهم‌ترین کارگروه‌های کشور به حساب می‌آید که با تقویت آن می‌توان تاثیرگذاری مطلوبی را در زمینه‌های نوآوری، فناوری و پژوهش شاهد بود.

وی اظهار کرد: اقتصاد امروز دنیا بر پایه اقتصاد دانش بنیان شکل گرفته و موضوعات فناوری و نوآوری در آن از اهمیت بالایی برخوردار است، موضوعی که باید در سطح کشور و استان قزوین هم ساری و جاری شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: چالش‌های زیادی در استان قزوین وجود دارد که در این کارگروه می‌توان آنها را با بررسی جامع و کامل برطرف کرد که امیدواریم این مهم هرچه سریعتر اتفاق بیفتد.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری دانشگاه و صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز کشورهای مختلف از این ظرفیت به خوبی استفاده می‌کنند، البته اقداماتی در این زمینه در استان قزوین هم انجام شده ولی تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی باقیمانده است.

وی افزود: این استان تا به امروز به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب و مناسب معرفی نشده است و مسوولان و دست اندرکاران باید در وهله نخست این مهم را عملیاتی کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: مطالعات روانشناختی و جامعه شناختی باید برای معرفی استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری انجام شود تا با معرفی هر چه بهتر شهر قزوین در مراحل بعدی بتوانیم ظرفیت‌های گردشکری سایر مناطق استان قزوین را معرفی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز