خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، بر دشواری‌ها فائق می‌آییم

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۰۷

استاندار گیلان سیره و سلوک پیامبر اعظم (ص) را هدایت‌گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم چراکه با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، می‌توانیم بر دشواری‌ها فائق آییم.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در مصلی امام خمینی(ره) رشت گفت:  لازم است همه مسلمانان و معتقدان به رسالت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام؛ یکپارچه باشند و متحدتر از قبل، با هوشیاری و هوشمندی، توطئه ها را بشناسند و با آنها مقابله کنند.

 نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه باید با تقویت روح برادری و تاکید بر اشتراکات فراوان در جامعه اسلامی، فرامین قرآنی را جاری و ساری کنیم ، افزود: اتحاد نعمت الهی و وحدت در جامعه، از مظاهر تقوای الهی است.

 استاندار گیلان با بیان اینکه مردم قدرشناس کشورمان در برابر هر ظلم و دسیسه‌ای ، پایمردی کرده اند ، گفت: تقویت وحدت و یکپارچگی ملی ، از هویت دینی و اسلامی پاسداری کرده و دشمنان را نا امید می کند و این انسجام ، رمز غلبه بر دشواری هاست.

 وی تنوع اقوام در گیلان و همزیستی اثربخش آنان را یک فرصت و سرمایه برای استان خواند که باید در جهت توسعه گیلان باید به کار گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز