خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی؛

دورکاری و تعطیلی شامل شش شهرستان آذربایجان شرقی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۵۹

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: دورکاری و تعطیلی اداره‌ها شامل حال شش شهرستان اعمال محدودیت شده در آذربایجان شرقی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،علیار راستگو در جمع خبرنگاران  با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در شش شهرستان استان از امروز به مدت یک هفته، اظهار کرد: جلسه‌ای در این خصوص با فرمانداران شهرستان‌ها از طریق ویدیو کنفرانس، برگزار شده و بر ضرورت اعمال جدی محدودیت‌های رسیده از ستاد ملی کرونا در این مناطق تاکید شد.

وی اضافه کرد: ستادهای شهرستانی تشکیل شده و روسای شبکه‌های بهداشت این شهرستان‌ها محدودیت‌ها را با جدیت اعمال می‌کنند.

وی افزود: دستورالعمل‌های لازم قبلا از طریق وزارت بهداشت و وزارت کشور ابلاغ شده و فرمانداران شهرستان‌ها در جریان هستند، صنوف پرخطر و کم خطر نیز از ابتدا مشخص شده‌اند.

راستگو با اشاره به روند اعمال محدودیت‌ها بر صنوف گروه‌های دو، سه و چهار، خاطرنشان کرد: اکیپی متشکل از نماینده قوه قضائیه، نیروی انتظامی، اداره‌ اماکن یا مجمع امور صنفی، اتاق اصناف شهرستان، نماینده فرمانداری و بهداشت در اعمال محدودیت‌ها حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه به تذکرها، صنوف اعمال قانون و پلمب می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز