خبرگزاری کار ایران

با حضور اینچه درگاهی انجام شد؛

رونمایی از کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۴۰

کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین با حضور زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان در شهر قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد رضا مقدم نویسنده کتاب در این مراسم، گفت: کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین در چهار بخش شامل تاریخ ژیمناستیک در جهان، ایران و قزوین، معرفی قهرمانان و پیشکسوتان ژیمناستیک قزوین از دهه ۳۰ تا حال حاضر، معرفی قهرمانان و پیشکسوتان شهرستان‌های البرز، محمدیه، آبیک، تاکستان، بیدستان و بویین زهرا و شهدای ژیمناستیک قزوین تهیه شده است.

وی افزود: این کتاب در ۲۹۶ صفحه با مقدمه زهرا درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک و با حمایت مستقیم هیات ژیمناستیک قزوین تالیف شده است.

مقدم اظهارکرد: این کتاب، برای نخستین بار در کشور صرفا به معرفی قهرمانان این رشته پرداخته و ۷۰ قهرمان و پیشکسوت ژیمناستیک قزوین و ۶ شهید ژیمناستیک استان را در قالب مصاحبه معرفی کرده است.

نویسنده کتاب تاریخ ژیمناستیک قزوین تصریح کرد: به عنوان مثال رضا خیرخواه سرمربی موفق تیم ملی، امین ارباب قهرمان صاحب سبک ایروبیک جهان، حمیدرضا بابایی که برای نخستین بار بین هشت ژیمناست آسیا قرار گرفت و حمید ثقفی مربی تیم پایه‌های بایرن مونیخ آلمان از جمله مفاخر ژیمناستیک قزوینی کشور هستند که شرح زندگی ورزشی آنها در این کتاب نگاشته شده است.

وی افزود: این کتاب به شهدای ژیمناستیک قزوین به ویژه شهید محمد گرامی از ژیمناست‌های برجسته استان و اسوه اخلاق و ادب تقدیم شده است و امیدواریم بتوانیم گامی در راستای پاسداشت اهداف و آرمان‌های والای این شهدا برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز