خبرگزاری کار ایران

حسن‌پور خبر داد:

با صدور ۱۰ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری موافقت شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۱۸

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: در جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری، ۱۵ طرح و تقاضای ایجاد تاسیسات گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که با صدور موافقت اصولی برای ۱۰ پروژه موافقت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، هشتمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری با حضور معاون برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری و معاون گردشگری استان گیلان و نمایندگان اتحادیه ها و صنوف برگزار شد.

در این جلسه بررسی ۱۵ طرح و تقاضای ایجاد تاسیسات گردشگری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که با صدور موافقت اصولی برای ۱۰ پروژه موافقت شد.

رضا حسن پور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد اشتغال پایدار با اجرای طرح‌های گردشگری مساعدت و همکاری ویژه در دستورکار معاونت سرمایه‌گذاری قرار داشته و همکاری لازم در این خصوص صورت می‌گیرد و به همین سبب از میان ۱۵ طرح متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری با صدور ۱۰ طرح موافقت به عمل آمده و بررسی سه طرح نیز به جلسات آینده موکول شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان گیلان در ادامه گفت:  طرح‌های موافقت شده شامل ۳ هتل آپارتمان، ۳ مجتمع گردشگری، یک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، یک اقامتگاه سنتی، یک هتل و یک سفره خانه سنتی  بوده و پیش‌بینی می‌شود با اجرای طرح های فوق برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز