خبرگزاری کار ایران

آغاز ساخت مجموعه ورزشی در محلات کم برخوردار رشت

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۱۰

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با بیان اینکه شهرداری ها نقش بسزایی در ایجاد سبک زندگی و الگوهای رفتاری شهروندان دارند، گفت: برای گسترش فضای ورزشی در شهر رشت، چندین زمین شناسایی و در حال انجام مراحل قانونی جهت اجرای ساخت مجموعه ورزشی در محلات کم برخوردار است.

به گزارش ایلنا از رشت،حمید رضا محمدی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش به عنوان یکی از رسالت‌های ذاتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: هدف اصلی شهرداری ها تامین تسهیلات شهری و رفاهی شهروندان است،در این راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت براساس وظایف قانونی و تعریف شده، دسترسی آسان و ایمن سازی فضاها و مکان های ورزشی سطح شهر رشت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید برلزوم ایجاد بستر ورزشی باتوجه به گرایش شهروندان به فعالیت‌های ورزشی گفت: با توجه به سبک زندگی شهرنشینی و فقدان فعالیت جسمی و حرکتی شهروندان، این سازمان تمام تلاش خود را برای ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه به کار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با بیان اینکه شهرداری ها علاوه بر فعالیتهای عمرانی نقش بسزایی در ایجاد سبک زندگی و الگوهای رفتاری شهروندان دارند افزود: گسترش زیرساخت ها و اجرای ورزش همگانی از دغدغه های شهرداری رشت می باشد، چراکه گسترش ورزش همگانی در محلات و بوستانهای سطح شهر از برنامه‌های محوری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت  است.

 محمدی با اشاره به همکاری سازمان با اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی در راستای مشارکت و اجرای ورزشهای همگانی در داخل محلات به ویژه محلات کم برخوردار تاکید کرد: ساخت ۱۴ مجموعه ورزشی رو باز در طی سالهای اخیر به مرحله اجرا درآمده و به صورت رایگان در حال سرویس دهی به شهروندان می باشد.

وی با بیان اینکه بافعالیت حوزه معاونت فرهنگی ورزشی و کارشناسان ورزشی سازمان، شناسایی زمین های شهرداری رشت در سطح مناطق پنج گانه در دستور کار قرار گرفته‌است، افزود: در راستای گسترش فضای ورزشی در شهر رشت،چندین زمین شناسایی و در حال انجام مراحل قانونی جهت اجرای ساخت مجموعه ورزشی در محلات کم برخوردار است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با از بازسازی کامل و تجهیز چندین مجموعه های ورزشی در شهرستان رشت خبرداد و افزود:سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بازسازی کامل و تجهیز مجموعه‌های ورزشی شهید چمران، شهدای منظریه، دیوار سنگنوردی پارک قدس، زمین چمن مصنوعی پارک قدس، مجموعه ورزشی بوستان ملت، سالن ورزشی چند منظوره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سالن ورزشی حجاب( پارک بانوان) را در دستور کار قرار داده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز