خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام:

پزشک قلابی طب سنتی در ایلام دستگیر شد/ وعده درمان با دریافت مبالغ میلیونی

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۷۲۹

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت: پزشک طب سنتی که اقدام به مداوای بیماران و تجویز دارو‌های گیاهی و حیوانی به صورت غیر قانونی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی جمشیدپور با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک طب اسلامی- سنتی اقدام به مداوای بیماران مراجعه کننده و تجویز دارو‌های گیاهی و حیوانی برای آنها به صورت غیر قانونی می‌کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: متهم با فریب شهروندان و مشتریانش به آنها وعده درمان تمام بیماری‌های صعب‌العلاج جسمی، حرکتی، روحی و حتی نازایی در طول مدت یک تا ۶ ماه را از طریق ماساژ درمانی، روانشناسی، تجویز داروی گیاهی داده بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت: فرد شیاد با اخذ مبالغ میلیونی از تعدادی بسیاری از شهروندان ایلامی و حتی بیمارانی از سایر استان‌ها، برای درمان بیماران مبتلا به بیماری‌های جسمی، نازایی، روحی، حرکتی و ... مقداری داروی تقلبی تجویز که سبب تشدید بیماری آنها شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از اقدامات مشابه این فرد در سطح استان بلافاصله ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور مرجع قضایی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ جمشیدپور خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم مقادیر بسیار زیادی داروی تقلبی، سنگ‌ها و دست نوشته‌ها و استخوان حیوانات برای رمالی، کشف و این مکان با دستور مرجع قضایی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضایی روانه زندان ایلام شد، از شهروندان خواست فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز