خبرگزاری کار ایران

با هدف مقابله با کرونا انجام می‌شود؛

انجام روزانه عملیات ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی/لطف‌اللهیان: سلامت جامعه از اولویت‌های شهرداری اردبیل است

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۶۴۷

شهردار اردبیل از ضدعفونی مستمر و مداوم اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در اردبیل خبر داد.

حمید لطف‌اللهیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، توجه مردم به مصوبات ستاد کرونای شهرداری و توصیه های کادر درمان را ضروری دانست و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا درجامعه، یک کار فرهنگی ارزشمند است.

وی افزود: شهرداری اردبیل اقدام به ضدعفونی روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت حفظ سلامت عموم مردم کرده و این عملیات همچنان تا پایان این بیماری منحوس ادامه خواهد داشت.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مواردی است که به دلیل ارتباط اکثر مردم با آن، خطر ابتلا به کرونا بیشتر احساس می شود لذا شهرداری با ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی ها  سعی بر آن دارد تا به میزان زیادی این خطر را کاهش دهد.

لطف اللهیان ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد خدماتی و مرتبط با عموم جامعه است لذا مشارکت مردم و سایر نهادها در این خصوص می تواند در ریشه کن سازی این بیماری تسهیل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه شهر سالم و زیبا با مشارکت شهروندان سالم و تندرست ساخته می شود،  اذعان کرد: کاهش ابتلا به بیماری کرونا باعث افزایش روحیه  ارتقای نشاط اجتماعی خواهد شد لذا در این راستا مقابله با شیوع این بیماری بر نهادها و دستگاه‌های دولتی یک فرصتی است تا به مردم خدمت کنند.

شهردار اردبیل در پایان با اشاره به اینکه شهر اردبیل همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: خروج از وضعیت قرمز و بحرانی کرونا در اردبیل نیازمند مشارکت عمومی و فرهنگسازی رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه است و شهرداری نیز در این خصوص اقدام به عملیات میدانی و همچنین پخش بروشورهایی درباره رعایت موارد بهداشتی در سطح شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز