خبرگزاری کار ایران

در لرستان رخ داد؛

مار افعی 5 کیلویی در ساختمان مسکونی به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۸۹

فرمانده ایستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم آباد گفت: یک حلقه مار افعی در ورودی ساختمان مسکونی در حوالی «میدان تیر» این شهرستان توسط آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش ایلنا، محمد نادری اظهار داشت: امروز در پی اعلام یک مورد ورود مار به منطقه مسکونی توسط ساکنین، سریعاً مأمورین ایستگاه به محل اعلام شده اعزام و یک حلقه مار افعی حدوداً پنج کیلویی را که احتمالاً از گونه شاخدار بوده در ورودی ساختمان مسکونی را به دام انداختند.

وی افزود: این مار سمی که از ناحیه کوهستانی «سپیدکوه» به سمت «فلک الدین» سرازیر شده بود پس از گذر از خیابان وارد منطقه مسکونی و سپس در ورودی به منازل سازمانی از سوی ساکنین مشاهده که با اقدام فوری آتش نشانان به دام افتاد.

فرمانده ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه از مردم تقاضا داریم ضمن رعایت ایمنی و حفظ آرامش خود، در صورت مشاهده هر گونه از جانوران وحشی و به در راستای حفظ محیط زیست و گونه‌های در معرض انقراض سریعاً با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کرده و از آسیب رساندن به جانداران منطقه خودداری کنند.

نادری، افزود: در نهایت طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیر محیط زیست لرستان، مار در صحت و سلامت کامل به عوامل محیط بانی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز