خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبرداد:

ملزم شدن نهادها و دستگاه های اجرایی قزوین برای معرفی سخنگوی رسانه ای

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۰۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: با مصوبه شورای اطلاع رسانی این استان نهادها و دستگاه ها ی اجرایی ملزم به معرفی سخنگو یا رابط رسانه ای شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در همین راستا باید دستگاه‌های اجرایی، افرادی را به عنوان منابع خبری معرفی کنند تا از سوی شورای اطلاع رسانی استان به اطلاع رسانه‌ها برسد. 

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخگویی به رسانه ها هستند باید برای شفافیت و اطلاع رسانی دقیق، نسبت به معرفی سخنگو و یا هر یک از مدیران و معاونان خود برای انجام مصاحبه و دادن اطلاعات دستگاه به رسانه ها و خبرگزاری ها اقدام و به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی) معرفی کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: مقرر شد همه رسانه های استان نیز جهت دریافت اطلاعات صرفاً با سخنگو و یا مدیر کل و یا افراد معرفی شده رسمی دستگاه مصاحبه کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای جلوگیری از گمانه زنی در حوزه رسانه باید برای شفاف سازی و اطلاع رسانی پروژه‌های مهم خود اقدام کنند و زمینه تولید و انتشار اخبار را در آن حوزه فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز