خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

ارتقایسلامت جامعه از اهداف مشترک رسانه ملی و دامپزشکی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۰۲

مدیر کل صدا و سیما ارتقای سلامت جامعه را از اهداف مشترک رسانه ملی و دامپزشکی عنوان و بر افزایش همکاری‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی ملااحمدی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های دامپزشکی در جامعه ، تأمین غذا و امنیت غذایی جامعه و تضمین سلامت عمومی را مدیون فعالیت‌های این نهاد حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: صدا و سیما در سالهای اخیر تلاش کرده تا فعالیت‌های دستگاههای مختلف اجرایی به خوبی در فضای رسانه ای منعکس شود.

وی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به جامعه گفت: تلاشمان بر این است که با دعوت از مدیران و کارشناسان دامپزشکی در برنامه‌های مختلف سلامت محور برای ارتقاء سلامت جامعه گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: قطعاً افزایش آگاهی مخاطبان از عملکرد دستگاه‌های اجرائی در میزان رضایتمندی آنها اثرات مطلوبی خواهد داشت.

در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های دامپزشکی، به ظرفیت و پتانسیل بالای صنعت دامپروری و پرورش طیور استان اشاره کرد و گفت: با توجه به این ظرفیت ها می توان با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی در جهت معرفی و رفع موانع رشد در مسیر توسعه این صنعت بیشتر از گذشته حرکت کرد.

تکلوی نقش صدا و سیما را به دلیل پرمخاطب بودن برنامه هایش در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق مهم ارزیابی و خواستار انعکاس بیشتر فعالیت‌ها و اخبار دامپزشکی خصوصاً در حوزه مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در رسانه ملی شد.

وی با تأکید بر افزایش باور عمومی جامعه به رسانه ملی افزود: صدا و سیما راهبر افکار عمومی جامعه بوده و نتایج به‌دست آمده از بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد طرح‌های مختلف دامپزشکی که با همکاری صدا و سیما و بدنبال اطلاع رسانی از رسانه ملی انجام شده است با همکاری و استقبال گسترده در بین مردم همراه بوده و نتایج مؤثر و ملموس را شاهد بودیم.

تکلوی در پایان از همراهی و خدمات دلسوزانه مدیران و کارکنان صدا و سیما در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز