خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

برگزاری مراسم معارفه رئیس حوزه قضایی دشتابی بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۴۷۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: پیشگیری از وقوع جرم وظیفه تمامی دستگاه‌ها است و مدیران ادارات و نهادها در صورت ترک فعل در این زمینه، باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی امروز سه شنبه - 6 آبان ماه -در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش دشتابی، با عنوان این مطلب افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مشروعیت آن برگرفته از ولایت اهل بیت (ع) است، توفیق الهی محسوب می‌شود و باید به پست‌ها به عنوان امانتی از سوی مردم نگاه کنیم.

مقام ارشد قضایی استان اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی، درد مشترک جامعه هستند و باید هرکس به سهم خود برای مقابله با آنها اقدام کند؛ همه ما از مردم تا مدیران در برابر جامعه مسوول هستیم و باید تمام سعی و تلاش خود را برای آگاه سازی مردم و رفع مشکلات جامعه به کار بندیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین استان تصریح کرد: دستگاه قضایی ملجا و پناهگاه ستمدیدگان است و برخورد ما با کسانی که از طریق قانون شکنی موجب تضییع حقوق عمومی و ایجاد ناامنی می شوند، سخت و بازدارنده خواهد بود زیرا امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است.

وی افزود: اگر این نظام امروز در اوج قله‌های افتخار ایستاده است به خاطر دلاور مردی‌های شهدا است و ما باید از این رو خود را مدیون خون پاک شهیدان بدانیم.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: مطابق  سیاست‌های کلی قوه قضاییه از هر اقدام قانونی که منجر به اصلاح فرد خاطی، کاهش ورودی پرونده و جمعیت کیفری گردد، استقبال می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: ظلم ستیزی، دفاع از حق مظلوم و عدالت محوری به عنوان یک تکلیف و مسوولیت برعهده قضات نهاده شده است و کار و تلاش قضات در مسیر هدایت انسان‌ها بوده و نمی‌توان آن را با حقوق، ارج و مزد ارزشیابی کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی عرب محمدی به عنوان رئیس حوزه قضایی بخش دشتابی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز