خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس خبر داد:

اختصاص مشوق های سرمایه گذاری مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۴۶۲

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از اختصاص مشوق های سرمایه گذاری مناطق محروم برای متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قیر و کارزین خبر داد و گفت: سرمایه گذاران در این شهرک های صنعتی فقط ۱۰ درصد از بهای حق انتفاع زمین را به صورت نقدی پرداخت و 90درصد باقیمانده را در اقساط ۴۸ ماهه پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس،احد فتوحی در بازدید از 6واحد صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی که با حضور فرماندار شهرستان برگزارشد، افزود: در دو سال گذشته شاهد استقبال مناسب سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قیر و کارزین هستیم به نحوی که تاکنون 35 قرارداد سرمایه‌گذاری منعقد که در قالب این قراردادها ۱۱ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۸ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال ۸۰ نفر نیز در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند گفت: 2 واحد صنعتی نیز در آستانه راه اندازی قرار دارد.

 فتوحی با بیان اینکه تمامی رشته های صنعتی تا رده ششم زیست محیطی قابلیت استقرار در این شهرک صنعتی را دارند گفت: با توجه به موقعیت شهرستان قیروکارزین در زمینه محصولات کشاورزی به ویژه رطب و خرما این شهرک صنعتی بستر مناسبی برای ایجاد واحدهای بسته بندی سورتینگ و سردخانه ای فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه  با اشاره به توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی قیروکارزین،در سال های اخیر گفت: تمامی زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک صنعتی شامل امکاناتی نظیر شبکه آب، برق، گاز، مخابرات و روشنایی مهیا شده و تاکنون بیش از 220 میلیارد ریال اعتبار در قالب 28طرح عمرانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی قیر و کارزین در زمینی به مساحت 75 هکتار احداث شده است.

 فتوحی افزود :شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز برای جهش تولید از صنعتگران و سرمایه گذاران حمایت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز