خبرگزاری کار ایران

عرشیان خبر داد:

سرقت گوشی همراه و وجه نقد رانندگان ناوگان تاکسیرانی/ شگرد جدید سارقان برای ربودن تلفن همراه

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۴۵۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: گوشی تلفن همراه و یا وجه نقد رانندگان ناوگان تاکسیرانی قزوین توسط سارقین حرفه‌ای در چند روز گذشته سرقت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت گوشی تلفن همراه، مدتی است سرقت گوشی‌های تلفن همراه رانندگان تاکسی در تهران افزایش یافته و با توجه وقوع چنین حوادثی در قزوین در روز‌های اخیر، ضروری است رانندگان تاکسی به هیچ وجه به مسافرین ناشناس اعتماد نکرده و تلفن همراه خود را در اختیار آنان قرار ندهند.

وی افزود: این افراد کارتن یا جعبه در بسته‌ای را که درون آن اشیاء بی ارزشی را جاسازی کرده اند به طور امانت نزد رانندگان تاکسی گذاشته و به بهانه این که تلفن خود را جا گذاشته و کار مهمی دارند، گوشی تلفن همراه تاکسیرانان را برای یک تماس تلفنی کوتاه از آنان گرفته و سپس در یک فرصت مناسب از تاکسی پیاده شده و می­‌گریزند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اظهار کرد: از رانندگان ناوگان تاکسیرانی قزوین درخواست داریم که به هیچ عنوان به مسافرین ناشناس اعتماد نکنند و از در اختیار قرار دادن گوشی تلفن همراه و یا وجه نقد به آنان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز