خبرگزاری کار ایران

فرماندار گناوه خبر داد:

ممنوعیت درج روز و ساعت در آگهی تدفین اموات

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۴۳۳

فرماندار گناوه از ممنوعیت درج ساعت و تاریخ در اطلاعیه های اموات این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مهرجو در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه با اعلام این خبر اظهار داشت: عدم درج روز و ساعت در اعلامیه های تشییع به عنوان یکی از مصوبه های ستاد کرونا این شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان لازم اجرا است.   

وی بیان کرد: در صورتیکه در اعلامیه های تشیع و دفن اموات ساعت و روز مشاهده شود، دستگاه های اجرایی مرتبط هیچگونه همکاری و خدمات دهی به بازماندگان ارایه نخواهند داد.

مهرجو افزود: شبکه بهداشت به اتفاق اماکن انتظامی اقدام لازم درخصوص جمع آوری قلیان در کافه‌ها، دکه‌ها و قهوه خانه ها به عمل آورند.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه میلاد با سعادت پیامبر(ص) و هفته وحدت ضمن اجرای برنامه‌ها پروتکل های بهداشتی رعایت شود و از تشکیل اجتماع و برنامه های تجمعی خودداری شود.

فرماندار گناوه گفت: از ظرفیت مساجد، داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروهای بسیج وسمن‌ها به منظور کنترل و تشدید نظارت‌ها در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر استفاده شود که سازماندهی و برنامه‌ریزی آن با عضویت دستگاه های متولی به ریاست معاون برنامه ریزی انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز