خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

ظرفیت تخت‌های کرونایی در تبریز تکمیل شد/ احتمال انتقال بیماران به سایر شهرها/ بیماران منتظر خالی شدن تخت می‎مانند

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۵۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حتی یک تخت خالی در تبریز نداریم و ظرفیت تمامی تخت‌ها در این شهر تکمیل شده و دوباره ظرفیت جدیدی برای بیماران جدید ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،روزبه رجایی در گفت‌وگو با خبرنگاران درتشریح آخرین وضعیت بیمارستان‌های تبریز، اظهار کرد: ظرفیت تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های این شهر با وجود ظرفیت گشایی چند باره تکمیل شده است و دوباره ظرفیت جدیدی برای بیماران جدید ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انتقال بیمار از بیمارستان‌های تبریز به بیمارستان بستان آباد گفت: فعلا در شرایطی قرار نگرفته‎ایم که بیماران را از تبریز یا شهرهای دیگری که تخت خالی ندارند به بیمارستان شهر دیگری منتقل کنیم، اما اگر تخت خالی باقی نماند و ظرفیت جدیدی هم وجود نداشته باشد، این کار را خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بیماران کرونایی نیازمند به بستری در صورت تکمیل کامل ظرفیت تخت‌های خالی و بخش‌های جدید ایجاد شده به بیمارستان‌های شهرهایی منتقل می‎شوند که بستری کم‌تر و تخت خالی بیشتری دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه متذکر شد: در حال حاضر بیماران جدید و نیازمند به بستری در بیمارستان به دلیل تکمیل ظرفیت تخت‌ها در اورژانس بیمارستان‌ها منتظر خالی شدن تخت می‎مانند و به فراخور شرایط، تخت و بخش‌ جدید ایجاد می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز