خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پرشکی تبریز خبر داد:

اعمال محدودیت‌ها از امروز در شش شهرستان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۰۹

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اعمال و اجرای محدویت‌ در شهرستان‌های مراغه، مرند، چاراویماق، جلفا، آذرشهر و عجب‌شیر از امروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، عباسعلی درستی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت های جدید در شش شهرستان آذربایجان شرقی، گفت: این محدودیت‌ها با جدیت در شهرستان‌های مراغه، مرند، چاراویماق، جلفا، آذرشهر و عجب‌شیر اجرا می‌شوند.

وی افزود: اعمال محدودیت به جز صنوف تامین کننده‌ی ارزاق مردم مانند نانوایی‌ها شامل تمامی صنوف گروه‌های دو، سه و چهار شده و اعمال محدودیت‌ها یا در قالب تعطیلی یک هفته‌ای فعالیت‌ها، خواهد بود.

وی با تشریح جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید در شش شهرستان استان، اظهار کرد: جلسه‌هایی در فرماندارای‌های شش شهرستان استان که مقرر بود اعمال محدودیت شوند، با همکاری ارگان‌های مربوطه برگزار شده و تصمیم‌ها در قالب صورت‌جلسه‌هایی ابلاغ شد و مسلما از امروز شاهد اجرای آن خواهیم بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در خاتمه گفت: امیدواریم صنوف همکاری لازم را در این خصوص با ما داشته باشند و مردم همچنان فاصله‌ی اجتماعی و استفاده‌ی صحیح از ماسک را رعایت کنند، چرا که تعداد موارد بیماری همچنان در آذربایجان شرقی رو به افزایش و بیماران بدحال در بیمارستان‌ها زیاد، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز