خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان اردبیل خبر داد:

فعالیت مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحد‌های تولید و سرمایه گذاری در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۰۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فعالیت مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحد‌های تولید و سرمایه گذاری با هدف تسریع در رسیدگی به امور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی در جلسه ستاد تسهیل با هدف تسریع در حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی، در خصوص ارائه خدمات هرچه بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولید و سرمایه گذاری استان اردبیل با حضور ثابت نمایندگان اعضای کارگروه ستاد تسهیل بصورت شبانه روزی با هدف تسریع در حل مسایل و مشکلات واحد های تولیدی آماده دریافت درخواست متقاضیان هستند.

ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری گفت: تمامی مصوبات اجرا نشده در 7 ماهه سالجاری و مسایل و مشکلات آن در این مرکز بررسی مجدد شود و راحل های مناسب توسط نمایندگان مستقر در این مرکز در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل امور، سامانه‌ای به همین منظور طراحی و بارگذاری خواهد شد تا متقاضیان بصورت غیر حضوری درخواست های خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

در ادامه این جلسه مشکلات موانع و در خواست های واحد صنعتی از جمله کارخانه تولید پروفیل آهن وفولاد، پتروشیمی اردبیل، شرکت زرکود برکت اردبیل، شیرآلات نوآور خلاق آبنوش، آجر فشاری کرامت نیا و کارخانه ام. دی. اف احمدی، تولید تیرچه صنعتی و کارخانه سیمان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز