خبرگزاری کار ایران

زرآبادی‌پور خبر داد:

انجام 70 درصد سفرهای درون شهری با خوروی شخصی/ ایجاد مشکلات ترافیکی در معابر

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۶۸

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مردم این شهر حدود ۷۰ درصد سفر‌های درون‌شهری خود را با خودروی شخصی انجام می‌دهند که نتیجه آن ایجاد مشکلات ترافیکی در معابر است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، شیما زرآبادی‌پور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد از سفر‌های درون‌شهری قزوین با خودروی شخصی انجام می‌شود که سهم اتوبوس 18و شش دهم درصد، دوچرخه دو و شش دهم درصد، موتورسیکلت چهار و دو دهم درصد و مابقی مربوط به سایر مد‌های حمل‌ونقلی است.

زرآبادی پور اظهار کرد: نتیجه استفاده از خودروی شخصی ایجاد مشکلات ترافیکی در معابر از جمله میدان آزادی، ورودی خیابان نادری، پل هفت دی و میدان میرعماد است.

وی افزود: چهارراه عدل و خیابان‌های بوعلی، فردوسی و شهدا از دیگر معابر دارای ترافیک ناشی از تردد خودرو‌های شخصی هستند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: ایجاد سیستم‌های حمل‌ونقلی سریع و کارآمد و رقابت‌پذیری با خودروی شخصی از طریق اجرای خطوط ویژه اتوبوس از دیگر اهداف مد نظر ما محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهر، اقدام به تقویت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی حوزه ترافیک در سطح شهر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز