خبرگزاری کار ایران

بهره مندی 125 هزار خانوار از طرح تجهیز و یکپارچه سازی شالیزارهای گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۲۱

مدیر آب ، خاک و امور فنی – مهندسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: طرح تجهیز و یکپارچه سازی تاکنون در 87 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیر آب ، خاک و امور فنی – مهندسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز گفت : از سال ۶۹ تاکنون طرح تجهیز و یکپارچه سازی در 87 هزار هکتار از شالیزارهای استان اجرا شده است.

مجتبی شاه نظری افزود : ۱۲۵ هزار خانوار شالیکار از مزایای این طرح بهره مند شدند.

وی گفت : ۹۵ هزار هکتار دیگر از شالیزارهای گیلان قابلیت اجرای طرح تجهیز و یکپارچه سازی را دارند که به تدریج انجام می شود.

مدیر آب ، خاک و امور فنی – مهندسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان ساخت جاده های دسترسی بین مزارع ، مدیریت بهینه آب کشاورزی ، افزایش امکان کشاورزی مکانیزه و افزایش میزان تولید محصول را از مزایای اجرای این طرح در شالیزارها عنوان کرد.

مجتبی شاه نظری با بیان اینکه پارسال 200 میلیارد ریال از مصوبات سفر ریاست جمهوری برای اجرای طرح طرح تجهیز و یکپارچه سازی در شالیزارهای گیلان اختصاص یافت گفت : قرار است 10 هزار هکتار دیگر از زمین های کشاورز استان با 2 هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال تجهیز و یکپارچه سازی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز