خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان خبر داد:

سی ام آبان پایان مهلت ثبت نام در اولین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان)

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۵۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سی ام آبان را مهلت ثبت نام در اولین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) بیان کرد و گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی و نیز دانشجویان هنر برای ارسال آثار به این جشنواره از فرصت باقی مانده استفاده نمایند.

به گزارش ایلنا از سمنان، فرشید فلاح در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) با بیان اینکه این جشنواره از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و به میزبانی سمنان برگزار می شود گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم هنرمندان آزاد و رویکرد محتوایی این جشنواره نیز معارف رضوی است.

وی یادآور شد: جشنواره ملی هنرهای جدید رضوی پذیرای آثار هنری تولید شده در انواع رسانه های هنرهای جدید نظیر چیدمان، ویدئوآرت، پرفورمنس آرت، هنر شبکه، ورد آرت و ... با موضوع رضوی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیر این جشنواره ملی با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار این جشنواره نیز برپا خواهد شد اظهارداشت: اختتامیه اولین جشنواره کلی هنرهای مففهومی رضوی 14 و 15 بهمن امسال است.

فلاح گفت: در نشست شورای سیاست گذاری اولین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی که دبیران و مسوولان این جشنواره حضور داشتند در خصوص مسایل مختلف از جمله تولید محتوی و کلیپ های تبلیغی،روند اجرایی این جشنواره و سایر مباحث مرتبط با جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

 وی ادامه داد: جشنواره هنرهای مفهومی رضوی (آهوان ) با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) ، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،استانداری سمنان ،اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان،دانشکده هنر دانشگاه سمنان و... برگزار خواهد شد . 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان افزود: علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت www.ahoovan.ir  مراجعه  و یا با دبیرخانه این رویداد به شماره 02333340851  تماس حاصل کنند . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز