خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب خدابنده خبر داد:

ترمیم شکستگی خط انتقال آب شرب مجتمع گنداب

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۵۲

شکستگی قسمتی از لوله خط انتقال آب شرب مجتمع گنداب در بخش خدابنده استان زنجان که بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین دچار مشکل شده بود، رفع و آب وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش ایلنا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده گفت: در پی بارش‌های شدید و وقوع سیلاب در رود قزل اوزن، پایه‌های خط اصلی قسمتی از انتقال آب شرب مجتمع گنداب به روستا‌های چقلی علیا و چقلی سفلی سست و با توجه به سطح بالای آب و لوله خط انتقال آب در داخل مسیر رود قرار گرفته و امکان اصلاح و ترمیم وجود نداشت.

بدیعی فرد افزود: با تمهیدات لازم در زمان کاهش سطح آب رود قزل اوزن نسبت به اصلاح خط انتقال، غلاف و پایه‌های آن در عرض رودخانه قزل اوزن بصورت ۱۹۰ نفر ساعت کار نیروی کار توسط اکیپ اتفاقات و اهالی روستای چغلی اولیا نسبت به ترمیم اقدام شد.

وی گفت: نظر به دبی بالای رودخانه و لزوم آبرسانی به مشترکان در سریع‌ترین زمان ممکن با طرحی به صورت اضطراری و با تلاش مستمر پرسنل شرکت و تمامی امکانات، کار ترمیم خط مزبور امروز به اتمام رسید و وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

 روستا‌های چقلی علیا و چقلی سفلی در بخش افشار واقع شده اند و از مرکز شهرستان خدابنده ۷۰ کیلومتر و از مرکز استان ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز