خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل خبر داد:

انجام روزانه بیش از 20 مورد بازدید از اصناف/ تالارهای پذیرایی با ظرفیت حداکثر ۳۰ درصد فعالیت کنند/ پلمب 103 مورد از اصناف و تالارها

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۲۲

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: در حال حاضر با مشارکت اتاق اصناف و بهداشت، روزانه ۲۰ تا ۲۵ مورد بازدید از اصناف در راستای نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، شاپور رضایی عنوان کرد: باتوجه به رویکرد مراقبتی و حفاظتی در رابطه با همه‌گیری کرونا در سطح استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون با همکاری بهداشت استان بازدید‌های روزانه از اصناف، اماکن و مجتمع‌های پذیرایی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پلمب ۱۰۳ مورد تالار، اصناف و کسبه، مجتمع‌های پذیرایی و خدماتی افزود: در حال حاضر نیز با مشارکت تیم بازرسی اتاق اصناف و بهداشت روزانه به طور میانگین ۲۰ تا ۲۵ مورد بازدید از اصناف انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل تصریح کرد: تمامی اماکن و تالارهای پذیرایی موظف به پذیرش با ظرفیت حداکثر ۳۰ درصد هستند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

رضایی بیان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف جمعی و فردی در رابطه با اصناف، تالارهای پذیرایی و اماکن و مجتمع‌های خدماتی مراتب را به اتاق اصناف یا اداره بهداشت استان گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز