خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی:

برگزاری تمام مراسم‌های استان با ارائه یک نسخه واحد انجام شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۲۰

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط موجود جهان که همگان درگیر بیماری کرونا هستند لذا باید برای برگزاری تمام مراسم ها یک نسخه واحد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم هفته وحدت، یوم الله ۱۳ آبان و اولین نشست کارگروه های تخصصی دهه مبارک فجر افزود: منظور از ارائه یک نسخه واحد جهت برگزاری هرگونه مراسم، مشخص شدن شرح وظایف دستگاه های اجرایی استان با شاخص های تعریف شده و رعایت پروتکل های بهداشتی است زیرا جان و سلامت مردم اولویت اصلی کار ما است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری هر مراسمی تا پایان سال باید با یک اجرای منظم انجام پذیرد، تصریح کرد: در هر شهرستانی یک فضای مسقف و غیر مسقف با تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری مراسم تعریف شود.

شجاعی با بیان اینکه دستاوردهای حاکمیت در حوزه های مختلف تشریح شود، خاطرنشان کرد:در برگزاری مراسم های امسال همچون ۱۳ آبان، هفته وحدت و دهه مبارک فجر باید دستاوردهای حاکمیت را به جهانیان و مردم معرفی کنیم و این مراسم ها متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی اظهار داشت: در برگزاری مراسم دهه فجر با تدبیر و مدیریت درست نباید شاهد ازدحام جمعیت در مراسم راهپیمایی باشیم لذا مدیران مسئول به این موضوع توجه جدی تری نشان دهند.

شجاعی همچنین هفته وحدت را بهترین هفته جهت همزیستی مسالمت آمیز اهالی سنت و شیعه دانست و گفت: این هفته را باید به زیباترین حالت به تصویر کشید و قدر همراهی علمای اهل سنت و مردم را بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز