خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین:

پدافند غیرعامل ، ناظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان است

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۹۸۸

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین گفت: نظارت‌های اساسی در حوزه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بر عهده پدافند غیر عامل استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد افشار گفت:  پدافند غیر عامل به عنوان یکی از ارکان اصلی ستاد مقابله با کرونا مسئولیت بازرسی و نظارت بر شیوه نامه‌های بهداتشی در راستای ستاد استانی را به عهده دارد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل از ۵ تا ۱۲ آبان عنوان کرد: هماهنگی و ایجاد هم افزایی بین دستگاهاهی مختلف و اجرای آخرین سیاست‌ها و راهبرد‌هایی که در سطح ملی مطرح می‌شود در حوزه پدافند غیر عامل است.

افشار اضافه کرد: یکی از راهکار‌های عملیاتی بعد از شروع کرونا اولین جلسه با موضوع پدافند زیستی در بهمن ماه بود که بازرسی از دستگاه‌های مختلف اعم از علوم پزشکی، اصناف، سازمان صنعت و معدن و سازمان ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها به صورت جدی و اساسی پیگیری و در جلسه ستاد کرونا ارائه می‌شود.

به گفته افشار، بر اساس جلساتی که هر هفته تشکیل می‌شود ارزیابی‌های نهایی از عملکرد دستگاه‌ها استخراج و در جلسه ستاد کرونا مطرح می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز