خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری خراسان شمالی تشریح کرد:

ماجرای تیراندازی به فروشنده مواد مخدر در اسفراین

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۹۸۳

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی جزئیات حادثه تیراندازی به فروشنده مواد مخدر در اسفراین را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه این مجرم دارای سوابق متعدد کیفری در موضوعات مختلف بوده است، گفت: این فرد شش فقره محکومیت قطعی در خصوص فروش مواد مخدر داشته است و تعدادی از پرونده های دیگر وی در جریان بود.

جعفری گفت: این مجرم برای رسیدگی به این پرونده ها احضار هم شده بود و در صورت عدم حضور بدون عذر موجه نیز در همین روزها حکم جلبی برای یکی از پرونده های وی صادر می شد.

بر همین اساس در آن روز گزارش هایی به نیروی انتظامی مبنی بر ادامه فروش مواد مخدر در نقاط مختلف شهر داده می شود که نیروی انتظامی به محل اعزام و مجرم با مشاهده ماموران نیروی انتظامی مبادرت به فرار می کند که در حین فرار بچه خردسالی را به گروگان می گیرد که با مداخله و تلاش ماموران مجبور به آزادی گروگان می شود.

رئیس کل دادگستری استان افزود : مجرم سپس با چاقوی همراه خود به راننده پراید شخصی درحال گذر حمله می کند و قصد دارد راننده را به گروگان گرفته تا از ماشین وی استفاده کند که موفق نمی شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه ماموران در مراحل تعقیب و گریز چندین نوبت به متهم اخطار داده اند، گفت: حتی دو مرحله هم تیر هوایی با رعایت قوانین استفاده از سلاح شلیک کردند که مقتول بی توجهی کرده و همچنان با سلاح سرد به فعالیت خود ادامه می داد که در تیراندازی بعدی گلوله ای به ران پای راست وی اصابت کرده و بلافاصله به بیمارستان اسفراین اعزام می شود که البته بنا به اعلام قطعی نتیجه بررسی پزشک قانونی نامبرده به علت پارگی عروق و شدت خونریزی فوت می کند.

رئیس کل دادگستری با اشاره به اینکه پرونده بلافاصله در شعبه ویژه بازپرسی شهرستان اسفراین تحت نظارت دادستان تشکیل شده است، افزود : خانواده مقتول نیز با مراجعه به دادسرای نظامی اقدام به تشکیل پرونده کرده اند که دستگاه قضا قطعا با حساسیت و با ملاحظه همه جوانب حتی اگر قصوری نیز متوجه مامور نیروی انتظامی باشد بدون ملاحظه پرونده رسیدگی قضایی خواهد کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز