خبرگزاری کار ایران

رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل خبر داد:

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۹۲۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور و وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه به پروژه های اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، دکترداود شایقی اظهار کرد: با پیگیری استاندار اردبیل و تلاش نمایندگان استان در مجلس مبلغ ۳۹۶ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور و نوبخت به استان اردبیل انجام شد و از طریق خزانه این اعتبار توزیع خواهد شد.

وی مهم‌ترین طرح ها و پروژه های اجرایی استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از این اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن اردبیل _ میانه اختصاص می یابد تا این پروژه همچنان با قوت و قدرت ادامه یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه شهری پل قدس خبر داد و گفت: این پروژه نیز در چند جبهه کاری و به صورت شبانه روزی در حال اجراست.

شایقی افزود: مابقی این اعتبارات صرف محورهای چهارخطه استان به ویژه اردبیل، مشگین شهر، کلور_ درام، محور رضی _ گرمی و گرمی _ بیله سوار و بخشی از این اعتبارات به تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر و نمین، پایاب سد خدافرین و طرح آبرسانی نمین و عنبران خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: با بازدیدی که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از موزه دفاع مقدس داشتند، قرار شد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد که از تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی بخشی از منابع نیز به این پروژه تزریق خواهد شد.

دبیر شورای برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در روزهای آینده با تخصیص و جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات تزریق آن را به پروژه های عمرانی و زیربنایی استان شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز