خبرگزاری کار ایران

برپایی ایستگاه‌های هلال احمر اردبیل برای مقابله با شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۹۱۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برپایی ایستگاه‌های هلال احمر اردبیل برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین معبودی در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: در طرح آمران سلامت که با مشارکت جوانان و داوطلبان  مبنی بر مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود، جمعیت هلال احمر شعب استان همزمان با سراسر کشور از ۵ الی ۱۵ آبان با شعار«جامعه را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنیم» وارد این عرصه خواهد شد.

وی افزود: در این طرح با برپایی ایستگاه های ثابت و سیار در مناطق پرتردد و میادین اصلی شهرها در اماکنی مانند پاساژها، بازارها و ... اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر حضور یافته و نسبت به آگاه سازی مردم جهت قطع زنجیره انتقال و مقابله با ویروس کرونا اقدام می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در گذشته نیز جمعیت هلال احمر استان در زمینه پیشگیری و اطلاع رسانی برای قطع زنجیره انتقال کرونا عملکرد قابل توجهی داشته است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان در سطع شعب با برپایی 12 دستگاه چادر در اماکن پر تردد و با مشارکت تیم های سیار در قالب 2 هزار و 889 نفر روز از اعضا داوطلب و با حضور در 45 هزار و 800 اماکن پرتردد به 120 هزار 245 نفر بهره ور خدمات ارائه داده است.

معبودی گفت: در این طرح توزیع 33 هزار 387 عدد بروشور، تولید محتوای اینفوگرافی بیش از 100 مورد و بارگذاری محتوای آموزشی در شبکه های مجازی به تعداد 687 مورد توسط جمعیت هلال احمر استان انجام گرفته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز