خبرگزاری کار ایران

اختصاص 153 فقره تسهیلات ارزان قیمت به خانوارهای دارای معلول در زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۹۸

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اختصاص 153 فقره تسهیلات ارزان قیمت به خانوارهای دارای حداقل دو معلول روستایی و شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه ای به ارائه تسهیلات به خانوارهای دارای حداقل دو معلول روستایی و شهری جهت ساخت مسکن اشاره و گفت :در حال حاظر 153 فقره تسهیلات ارزان قیمت به خانوارهای دارای حداقل دو معلول روستایی و شهری از سوی بنیاد مسکن استان پرداخت شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به طرح جامع تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دوعضو معلول افزود: تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان وسازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن مناسب برای خانواده هایی که دارای حداقل دو عضو معلول بوده، منعقد شده است.

وی افزود: 24 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن استان و بنیاد مستضعفان، 12 میلیون تومان توسط سازمان بهزیستی، به عنوان کمک های بلاعوض برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل دومعلول پرداخت می شود.

خواجه ای به ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع مناسب سازی محیط های روستایی، اشاره و خاطرنشان کرد: مناسب سازی محیط روستا به طور ویژه مورد توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است چرا که در تمامی طرح های هادی روستایی مسائل مربوط به مناسب سازی محیطی مورد بررسی قرار گرفته ودر تهیه و اجرای طرح های هادی انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز