خبرگزاری کار ایران

سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل خبر داد:

جان باختن 15 عابر پیاده بر اثر تصادفات در 6 ماهه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۴۰

سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل از فوت 15 عابر پیاده طی شش ماهه نخست سال بر اثر تصادفات در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی پزشکی قانونی استان اردبیل، دکتر علیرضا فرخی گفت: در 6 ماه نخست امسال 15 عابر پیاده در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش داشت.

وی افزود: با توجه به اطلاعات و آمار موجود از تعداد کل کشته شدگان 3 نفر زن و باقی مرد بوده است .

سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل بیان کرد: جهت کاهش هر چه بیشتر تلفات، به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ وجه در حاشیه بزرگراه و معابری که سرعت خودرو‌ها بالا می‌باشد توقف و یا پیاده روی نکنند.

فرخی ادامه داد: مردم در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از پل‌های هوایی و یا گذرگاه‌های عابر پیاده استفاده نمایند.

وی گفت: در ساعات تاریکی هوا از محل‌هایی که دارای روشنایی کافی هستند عبور کرده و از دویدن و پریدن ناگهانی در سطح معابر خودداری کنند.

سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل تصریح کرد: توصیه می شود مردم در تقاطع‌ها با روشن شدن چراغ سبز عابر حرکت نمایند و هنگامیکه چراغ عابر قرمز بود عبور نکنند و همچنین در تقاطع‌ها به خودرو‌هایی که در حال گردش به راست یا چپ هستند توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز