خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان انجام شد؛

معرفی دومین بانوی رئیس دامپزشکی در استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۷۸۲

دومین بانوی رئیس دامپزشکی استان خراسان رضوی در بردسکن معرفی شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از بردسکن، در جلسه‌ای با حضور  مدیرکل دامپزشکی و برخی از مسئولان استانی،  ارنیب ابتدایی به عنوان دومین رئیس دامپزشکی زن استان خراسان رضوی در بردسکن معرفی شد.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه شبکه دامپزشکی در حفظ تأمین امنیت غذایی مردم، گفت: پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و سلامت فرآورده های خام دامی از وظایف مهم دامپزشکی است.

احمد شریعتی به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد را در ارتقاء بهداشت دام و فراورده های دامی گامی مؤثر دانست و اظهار کرد: رسالت دامپزشکی ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم است، در این راستا نیز امیدواریم با معرفی دکتر ارنیب ابتدایی  به عنوان دومین رئیس دامپزشکی زن استان خراسان رضوی و اولین مدیردر تاریخ دامپزشکی در بردسکن، شاهد تحول و ارتقای خدمات دامپزشکی در این شهرستان باشیم.

وی به خدمات رایگان این اداره کل در برخی از واکسن ها اشاره کردو گفت: دامپزشکی جز محدود اداراتی است که برخی از خدمات خود را به جامعه هدف خود رایگان می دهد.

وی اظهارداشت: متاسفانه دامپزشکی از جمله  سازمان هایی است که از برخی از ناعدالتی ها رنج می برد و هنوز کسی به داد دامپزشکی نرسیده است.

در ادامه مجتبی شاکری فرماندار بردسکن نیز با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های شبکه دامپزشکی در انجام وظایف و مأموریت های محوله، بر ضرورت توجه و تأمین نیازهای دامپزشکی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: استقرار پست قرنطینه درونه ، تأمین تجهیزات فنی، خودرویی و اداری و همچنین ایجاد کشتارگاه نیمه صنعتی دام ازجمله نیازهای مهم شبکه دامپزشکی در بردسکن است.

وی اقتصاد مردم منطقه را مبتنی بر دامداری و دامپروری دانست و افزود: در شهرستان بردسکن ۳۰۰ هزار راس دام سبک ۵ هزار راس دام سنگین و ۱۵۰۰ نفر شتر وجود دارد.

شاکری با اشاره به عمده مشکلات دامداران شهرستان گفت: مجتمع های دامپروری و دامداری ها در تامین آب و برق مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده و بسیاری از دامداران را در بلاتکلیفی گذاشته است.

​فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه تنها کشتارگاه بردسکن بیش از ۴۰ سال قدمت دارد ، از بخش خصوصی درخواست کرد: تا با ایجاد یک کشتارگاه صنعتی بزرگ را در شهرستان راه اندازی کنند.

در این جلسه از زحمات باقر پور طی دو سال مسئولیتش در دامپزشکی بردسکن تقدیر شد و طی حکمی ارنیب ابتدایی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی بردسکن معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز