خبرگزاری کار ایران

با حضور محمدرضا سنگری؛

نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری گیلان تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۷۲۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: 25 نویسنده دفاع مقدس استان در همایش تجلیل از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری گیلان با حضور «محمدرضا سنگری» چهره برجسته ادبیات پایداری کشور در رشت تجلیل می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به برگزاری این همایش اظهار کرد: نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری به‌عنوان حافظان، میراث‌داران و پاسداران وقایع، رخدادها و حماسه‌های دفاع مقدس، نقش بسزایی در حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی، دفاع مقدس را برگ غرورآفرین تاریخ معاصر کشور ما دانست و گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای پاسداشت این مهم و به‌مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، همایش تجلیل از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری گیلان را با حضور «محمدرضا سنگری» چهره برجسته ادبیات پایداری کشور برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در این مراسم از 25 نویسنده دفاع مقدس استان تجلیل می‌شود، افزود: تجلیل از سازمان‌هایی که در انتشار کتاب‌های دفاع مقدس کوشا بوده و همچنین نهادهای مردمی که به این امر اهتمام داشته‌اند نیز در دستور کار این همایش قرار دارد.

فاضلی ادامه داد: در این جلسه برخی از چهره‌های رزمنده دفاع مقدس و خانواده‌های عزیز شهدا نیز در کنار نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری استان حضور خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود، افزود: این برنامه ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ششم آبان‌ماه در حسینیه هنر رشت، واقع در میدان بسیج (صیقلان)، خیابان آیت‌الله شهید احسانبخش، کوچه جورابچی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز