خبرگزاری کار ایران

پس از درگیری در پارک کشاورز رشت به خاطر سگ گردانی؛

صاحب سگ دستگیر شد/ انتقاد از شهرداران مناطق و مسئولان دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۰۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از دستگیری فردی که به آمر به معروف و ناهی از منکر هتاکی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ سیداکبر قاسمی اذعان کرد: بی‌توجهی به قوانین وعدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله‌های است که نیروهای امنیتی و حفاظتی به آن توجه و رصد دارند و با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به سگ گردانی و گسترش آن در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: چند روز پیش در پارک کشاورز رشت ، یکی از بانوان ارزشی شهر ، به فردی که در حال سگ گردانی در این پارک بود امر به معروف و نهی از منکر کرد که  آن فرد او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

قاسمی با تاکید بر اینکه سپاه از آمرین به معروف و ناهیان منکر پشتیبانی می‌کند گفت: این هتاک به امر به معروف و نهی از منکر با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به برخورد جدی نیروهای امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را به درستی انجام داده تا شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه و سگ گردانی، خصوصا داخل پارک ها، خیابان، داخل خودرو و داخل مغازه‌ها نباشیم و شهرداران منطقه بهتر است وظایف خودشان را در پارک هاو… به درستی انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز