خبرگزاری کار ایران

افق روشن ذوب آهن در صنعت فولاد؛

ذوب آهن اصفهان از زیان انباشته خارج شد​

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۶۳

مدیر عامل صدر تامین گفت: تولید و فروش ریل ملی و حذف زیان انباشته این شرکت در نیمه اول امسال علیرغم مشکلات تامین مواد اولیه و... ، نمونه ای از دستاوردها و موفقیت های بزرگ ذوب آهن است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامرضا سلیمانی در جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: گزارش عملکرد ذوب آهن نشان دهنده  برنامه ریزی، تعامل و فعالیت گسترده ، دقت و شفافیت کارهای این شرکت و تعامل و پاسخگویی مناسب مسئولان آن است.

وی با قدردانی از  مدیران و کارکنان این شرکت، افزایش تولید مصوب و تولیدات محصولات جدید با ارزش افزوده بالا، صادرات خدمات فنی و مهندسی و توسعه بازار صادرات ذوب آهن را خواستار شد.

در این جلسه همچنین مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ضمن تشکر از پیگیری ها وحمایت های هلدینگ صدر تامین، برنامه‌های شرکت در زمینه رشد کمی و کیفی تولید، توسعه صادرات، تامین مواد اولیه، تامین آب و برنامه راه‌اندازی کوره بلند شماره یک در آینده نزدیک را تشریح کرد .

منصور یزدی زاده اظهار داشت: میزان فروش ذوب آهن اصفهان در ۶ ماهه اول سال جاری با افزایش ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به 75658 میلیارد ریال، سود خالص این شرکت در این مدت با افزایش 22 درصدی به 5504 میلیارد ریال و سود عملیاتی این شرکت با افزایش 10 درصدی به 8191 میلیارد ریال رسید .

در این جلسه گزارش عملکرد ذوب آهن اصفهان در حوزه های تولید، خرید ، فروش وصادرات، پروژه ها و طرح‌های توسعه، اهم موفقیت ها و دستاوردهای یک ساله  و همچنین مسایل نیروی انسانی آن مطرح و مورد تایید قرار گرفت.

ذوب آهن اصفهان  در ۶ ماهه منتهی به شهریور سال جاری برای هر سهم ٨٩ ریال سود محقق کرد. این شرکت در مدت مشابه سال قبل ٧٣ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده بود. علت اصلی افزایش ٢٢ درصدی سود در ۶ ماهه اول سال ٩٩ نسبت به مدت مشابه قبل را می توان ناشی از رشد ۴۶ درصدی درآمدهای آن دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز