خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت اردستان مطرح کرد:

رکوردشکنی دوباره کرونا با شناسایی۲۰ بیمار در اردستان/ اجرای طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۲۷

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با ثبت آمار ابتلا ۲۰ نفر به کووید ۱۹، رکورد ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شکسته شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ذبیحی اظهار کرد: اجرای طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» در شهرستان اردستان با هدف خود مراقبتی اجرا می‌شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۶ درصد از جامعه هدف شناسایی شده و تا پایان سال قرار است ۷۰ درصد خانواده‌ها سفیر سلامت داشته باشند. 

ذبیحی خاطرنشان کرد‌: اجرای این طرح که در آن هر خانوار دارای یک سفیر سلامت است، می‌تواند با افزایش سطح سواد سلامت خانواده‌ها، نقش مهمی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس داشته باشد.

وی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که شده حدود ۴۴۳۵ نفر در شهرستان اردستان انتخاب شدند، برای اجرای طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» از هر خانه یک نفر به عنوان سفیر سلامت انتخاب می‌شود که مورد تأیید و نفوذ در خانواده باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ضمن اشاره به رکورد شکنی آمار مبتلایان به کرونا، گفت: در 24 ساعت گذشته ( از دیروز تا امروز ۱۳۹۹/۸/۴) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی بیماری 20 بیمار جدید ( زن 66 ساله ، 38 ساله، 60 ساله ، 63 ساله،89 ساله ، 27 ساله و مرد 62 ساله ، 45 ساله از اردستان . زن 67 ساله ، و 46 ساله و مرد 48 ساله و دانش آموزان پسر7 و 16 و 18 ساله از زواره، مرد 58 ساله و زن 61 ساله از مهاباد . زن 76 ساله  و 44 ساله از روستاهای بخش مرکزی، زن 55 ساله از روستاهای بخش زواره و زن 53 ساله از روستاهای بخش مهاباد) شناسایی شده است.

ذبیحی با بیان اینکه با شناسایی این افراد مجموع بیماران کووید 19 شناسایی شده در شهرستان اردستان  611  نفر است، تصریح کرد‌:خوشبختانه تاکنون 524 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده‌اند و تا امروز  2231  آزمایش تشخیص کووید 19 در شهرستان انجام شده است.

وضعیت شهرستان اردستان از نظر شیوع بیماری کووید۱۹ به رنگ نارنجی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز