خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و سلاح غیر مجاز در مرزهای خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۱۹

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مواد افیونی به همراه سلاح غیر مجاز از قاچاقچیان توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مجید شجاع در این خصوص گفت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این استان در هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و رصد عملیاتی حین بازرسی و بررسی خودروهای ترانزیتی موفق شدند ۶۳ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

سردار شجاع تصریح کرد: مواد مخدر مکشوفه شامل ۳۵ کیلوگرم شیشه، ۱۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم هروئین پودری و ۲۰۰ گرم حشیش بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین از قاچاقچیان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کمرشکن و یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو در رابطه با این کشفیات تکمیل کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی با دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

سردار شجاع در پایان یادآور شد: مرزبانان استان خراسان رضوی با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر به طور جدی شبانه روز کوشش دارند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر نفوذ اینگونه دشمنان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز