خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کبدی استان خبر داد:

دعوت از پنج کبدی کار قزوینی به اردوی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۱۰

رئیس هیات کبدی استان قزوین گفت: پنج کبدی کار استان شامل ۲ مرد و سه زن به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله آقاسی با اعلام این خبر افزود: تیم ملی کبدی ساحلی ایران خود را برای حضور در مسابقات المپیک آسیایی ساحلی چین آماده می‌کند.

وی اضافه کرد: اردوی انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی ایران از ۱۰ آبان ماه با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز برگزار می‌شود و بازیکنان باید در این اردو، آمادگی بدنی خود را زیر نظر کادر فنی ارتقا دهند.

رئیس هیات کبدی استان قزوین گفت: ۳۵ بازیکن از سراسر کشور به اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی کشور دعوت شده‌اند که از استان قزوین نیز امیر مقدم، احمدرضا عسگری، فاطمه خدابنده، زکیه ململی و زهرا شهسواری در این اردو حضور خواهند یافت.

آقاسی گفت: رشته کبدی در استان قزوین از ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و دعوت از این تعداد کبدی کار به اردوی تیم ملی، بخشی از این ظرفیت‌ها را به نمایش می‌گذارد.

این مسئول ورزشی گفت: حمایت از کبدی کاران و توسعه رشته کبدی در سطح شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی لازم برای استعدادیابی و کشف استعدادهای جدید در این رشته صورت گرفته است.

مسابقات المپیک آسیایی ساحلی چین فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز