خبرگزاری کار ایران

دهقانی مطرح کرد:

انتقاد از روند پرداخت تسهیلات اشتغال در بانک‌های قزوین / ۲ هزار متقاضی همچنان منتظر دریافت تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۸۹

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با انتقاد از روند کند پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت: ۲ هزار متقاضی تسهیلات اشتغال که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین معرفی شده‌اند، در بانک‌ها معطل هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد قزوین، سید مرتضی دهقانی روز یکشنبه با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه امسال که اعتبارهای بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۹ ابلاغ و تخصیص داده شده است کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ۹۷ میلیارد تومان اعتباری که ابلاغ شده به میزان ۹۱ میلیارد تومان پرونده به بانک‌ها معرفی کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: براساس این آمار، ۲ هزار و ۳۵۴ متقاضی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به بانک‌ها معرفی شده که تا به امروز متاسفانه تنها ۳۳۵ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

وی با بیان اینکه تنها ۱۲ درصد نفرات معرفی شده به بانک‌ها موفق به دریافت تسهیلات شده اند، افزود: در حال حاضر ۲ هزار متقاضی تسهیلات اشتغال در بانک‌ها معطل هستند که این روند به هیچ وجه مطلوب ارزیابی نمی‌شود و روند اشتغال افراد را با کندی رو به رو می‌کند.

این مسئول با اشاره به دلایل همکاری نکردن بانک‌های عامل با متقاضیان، اضافه کرد: مهمترین دلیل پرداخت نکردن تسهیلات به متقاضیان، اجرا نکردن تفاهم نامه‌ای است که به صورت کشوری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران عامل بانک‌ها منعقد شده است که امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

دهقانی اظهار داشت: نحوه پرداخت تسهیلات به این روش، کمکی به بهبود وضعیت اشتغال استان قزوین نمی‌کند و امیدواریم این مشکلات با نگاه ویژه مسوولان برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز