خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل تاکید کرد:

سازندگان توانمند برای اجرای مسکن ملی انتخاب شوند

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۳۶

استاندار اردبیل بر انتخاب سازندگان توانمند برای احداث واحدهای مسکن ملی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه شورای مسکن استان عنوان کرد: سازندگان انتخاب شده برای مسکن ملی باید زمانبندی اجرای این واحدها را اعلام کرده و در موعد مقرر تکمیل کنند.

وی افزود: در احداث این واحدها تلاش شود از نماهای زیبا در ساخت و ساز استفاده شده و از الگوهای موفق در این زمینه بهره ببرند.

استاندار اردبیل با اشاره به تامین زمین رایگان برای این واحدها توسط دولت خواستار تکمیل این واحدها با قیمت پایین و با حفظ ایمنی و استانداردهای ساختمان سازی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ثبت نام ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر در سطح استان برای طرح اقدام ملی مسکن ،گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۲۴۹ نفر از شهر اردبیل ثبت نام کرده اند.

محبوب حیدری افزود: از این تعداد نیز تاکنون پنج هزار و ۸۳ نفر در کل استان و سه هزار و ۲۷۶ نفر در شهر اردبیل حائز شرایط شناخته شدند.

وی تصریح کرد: از پنج هزار و ۸۳ نفر حائز شرایط در سطح استان سه هزار و ۴۷۱ نفر در کل استان تایید نهایی شده و در اردبیل ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید نهایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید شده در شهر اردبیل، ۲ هزار و ۱۵۰ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند.

حیدری گفت: اولویت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین به افرادی است که وجه خود را واریز کرده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد نیز احداث ساختمان ۵۴۰ نفر شروع شده و سقف اول و یا ستون های این واحدها در حال اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: برای ۵۰۰ واحد دیگر نیز در حال آماده کردن زمین هستیم و به این ترتیب احداث واحد هزار نفر آغاز می شود.

حیدری گفت: برای هزار نفر بعدی نیز از ۶۷ هکتار زمین در نظر گرفته شده استفاده می شود که طراحی آن نیز در مرحله اجرا است.

وی با اشاره به سهمیه هزار و ۵۰۰ واحدی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گفت: این تعداد برای ۱۴ شهر استان شامل می شود که در این شهرها نیز هزار و ۱۲ نفر واجد شرایط شناخته شده و ۲۴۲ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

وی با بیان اینکه مهلت واریز وجه مرحله اول به اتمام رسیده است، افزود: افرادی که وجه را واریز نکرده اند از چرخه حذف می شوند و در مراحل بعدی فراخوان مسکن ملی، می‌توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز